Organizacja biura

Jeśli we wnętrzu firmowych gabinetów panuje porządek, łatwiej jest skupić się na bieżących obowiązkach i pracować wydajnie. Zarówno dla siebie, jak i podwładnych warto więc zakupić artykuły, które pomogą w odpowiednim zagospodarowaniu przestrzeni. W naszym sklepie online czeka na Ciebie asortyment, który sprawi, że organizacja biura stanie się przyjemnością. Dzięki niemu w końcu poukładasz dokumenty, długopisy czy notatniki, a w przyszłości łatwiej utrzymasz porządek na swoim stanowisku pracy. Dostarczymy Ci między innymi podkłady do pisania, stojaki na wizytówki, przyborniki oraz pojemniki na dokumenty do postawienia na blacie.

Organizacja biura może być prosta

Nasz asortyment stanowią wyroby, które są nie tylko solidne i odporne na uszkodzenia, ale również atrakcyjne wizualnie. Zapewniają oczekiwaną funkcjonalność, a jednocześnie, mimo minimalistycznego designu, czynią wnętrze gabinetu bardziej przytulnym. Jesteśmy pewni, że w naszej ofercie znajdziesz artykuły dopasowane do Twoich pomieszczeń firmowych.
Wizytownik obrotowy na 400 wizytÓwek ico czarny i9570121001
Wizytownik obrotowy na 400 wizytÓwek ico czarny i9570121001Wizytownik obrotowy z mocną, plastikową podstawą. Zawiera 200 koszulek oraz indeks alfabetyczny. Mieści 400 wizytówek. Wymiary koszulki 58 x 92 mm. W komplecie elegancki...
Kod
Jedn.
Cena
szt.
149,00 PLN183,27 PLN
Przybornik biurkowy ico z przeg. dymny 9570009000
Przybornik biurkowy ico z przeg. dymny 9570009000prosty i ergonomiczny wzór wykonany z odpornego na pęknięcia tworzywa ABS z czterema przegrodami o głębokości 90mm i 110mm wymiary: 75x75x110mm kolor czarny
Kod
Kolor
Jedn.
Cena
Dymny
szt.
4,53 PLN5,57 PLN
Szary
szt.
4,53 PLN5,57 PLN
Niebieski
szt.
4,53 PLN5,57 PLN