Organizacja biura
Jeśli we wnętrzu firmowych gabinetów panuje porządek, łatwiej jest skupić się na bieżących obowiązkach i pracować
wydajnie. Zarówno dla siebie, jak i podwładnych warto więc zakupić artykuły, które pomogą w odpowiednim
zagospodarowaniu przestrzeni. W naszym sklepie online czeka na Ciebie asortyment, który sprawi, że organizacja biura
stanie się przyjemnością. Dzięki niemu w końcu poukładasz dokumenty, długopisy czy notatniki, a w przyszłości łatwiej
utrzymasz porządek na swoim stanowisku pracy. Dostarczymy Ci między innymi podkłady do pisania, stojaki na
wizytówki, przyborniki oraz pojemniki na dokumenty do postawienia na blacie.
Organizacja biura może być prosta
Nasz asortyment stanowią wyroby, które są nie tylko solidne i odporne na uszkodzenia, ale również atrakcyjne wizualnie. Zapewniają oczekiwaną funkcjonalność, a jednocześnie, mimo minimalistycznego designu, czynią wnętrze gabinetu bardziej przytulnym. Jesteśmy pewni, że w naszej ofercie znajdziesz artykuły dopasowane do Twoich pomieszczeń firmowych.
Produkty: 10 w 2 grupach
Pojemnik na dŁugopisy grand czarny, 101 x 90,5 mm ty-194Lakierowany metal w kolorze czarnym lub srebrnym
Kod
Typ
Jedn.
Cena
Szafka na dokumenty gr-sm grand, gr-sm05 - 5 szuflad / w306 x s298 x g358- szafki metalowe o zaokrąglonych brzegach - zamykane na klucz - na dokumenty formatu A4 - wyposażone w okna opisowe - kolor szary - model: GR-SM05 - 5 szuflad - wymiary...
Kod
Typ / Wymiary
Jedn.
Cena
Produkty: 10 w 2 grupach