Organizacja biura

Jeśli we wnętrzu firmowych gabinetów panuje porządek, łatwiej jest skupić się na bieżących obowiązkach i pracować wydajnie. Zarówno dla siebie, jak i podwładnych warto więc zakupić artykuły, które pomogą w odpowiednim zagospodarowaniu przestrzeni. W naszym sklepie online czeka na Ciebie asortyment, który sprawi, że organizacja biura stanie się przyjemnością. Dzięki niemu w końcu poukładasz dokumenty, długopisy czy notatniki, a w przyszłości łatwiej utrzymasz porządek na swoim stanowisku pracy. Dostarczymy Ci między innymi podkłady do pisania, stojaki na wizytówki, przyborniki oraz pojemniki na dokumenty do postawienia na blacie.

Organizacja biura może być prosta

Nasz asortyment stanowią wyroby, które są nie tylko solidne i odporne na uszkodzenia, ale również atrakcyjne wizualnie. Zapewniają oczekiwaną funkcjonalność, a jednocześnie, mimo minimalistycznego designu, czynią wnętrze gabinetu bardziej przytulnym. Jesteśmy pewni, że w naszej ofercie znajdziesz artykuły dopasowane do Twoich pomieszczeń firmowych.
Przybornik datura wielofunkcyjny przeŹroczysty
Przybornik datura wielofunkcyjny przeŹroczysty- wykonany z polistyrenu - posiada 6 przegródek oraz kostkę papierową nieklejoną - wymiary: 140x185x70 mm - w dwóch wersjach kolorystycznych
Kod
Kolor
Jedn.
Cena
Przeźroczysty
szt.
9,95 PLN12,24 PLN
Dymny
szt.
9,95 PLN12,24 PLN
Szuflada biurowa datura przeŹroczysta
Szuflada biurowa datura przeŹroczystaWymiary (długość, szerokość, wysokość): 350/254/61 mm. Możliwość ustawiania w pionie lub schodkowo. Zaokrąglone wycięcie z przodu ułatwiające dostęp do dokumentów
Kod
Kolor
Jedn.
Cena
Przeźroczysta
szt.
6,95 PLN8,55 PLN
Dymna
szt.
6,95 PLN8,55 PLN