Historia firmy

Nasza firma rozpoczęła działalność na początku 2003 roku. Na samym początku działaliśmy na rynku jako hurtownia z artykułami papierniczymi, oferując towary sprzedawane stacjonarnie, takie jak produkty biurowe i szkolne. Kolejne lata działalności naszej firmy pozwalały na zwiększenie sprzedaży artykułów biurowych i stworzenie odpowiedniej procedury dbania o klientów. W roku 2006 nasza firma skoncentrowała się na współpracy z biurami firm oraz urzędów z Warszawy dla których przygotowaliśmy specjalne, ciekawe oferty. Od 2012 roku zaczęliśmy rozwijać nasze działania z branży e-commerce, dzięki czemu rozpoczęliśmy działalność w internecie z wykorzystaniem sklepów internetowych. Oczywiście nie spoczęliśmy na laurach, decydując się na wprowadzenie naszej oferty na rynek całej Polski, podejmując współpracę z firmami kurierskimi, które do dnia dzisiejszego dostarczają nasze towary do biur i firm naszych klientów. Po kilku latach działalności w internecie zanotowaliśmy ogromny wzrost sprzedaży internetowej, dzięki czemu zaproponowaliśmy naszym klientom darmowe dostawy na terenie całej Warszawy. Zaczęliśmy również oferować ciekawe rabaty dla naszych stałych klientów, przez co obecnie posiadamy mnóstwo zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają do zakupów w naszym sklepie online. Siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, na ul. Gierdziejewskiego 7, a dostęp do naszych towarów z odbiorem osobistym możliwy jest w godzinach 10-17.

Na rynku istniejemy ponad 15 lat, do tej pory dostarczyliśmy setki tysięcy produktów do naszych klientów z całej Polski. Obecnie nasza firma specjalizuje się w kompleksowym wyposażeniu biur, zarówno z terenów Warszawy jak i firm z całej Polski, staramy się pozyskać nowych klientów tak, aby nasza obecność na rynku była coraz większa.