Częste pytania

Wielu Klientów często zadaje nam różne pytania na temat naszego sklepu internetowego, na niektóre postaramy się odpowiedzieć w tym artykule, aby ułatwić klientowi zakupy w naszym sklepie OffiCentrum. 

Jestem spoza Warszawy – ile będę musieć czekać na przesyłkę?

W przypadku wybrania opcji dostawy kurierem, wysyłka towaru realizowana jest zazwyczaj w następnym dniu roboczym. Jeśli zamówienie jest złożone rano, a cały towar mamy dostępny, jesteśmy w stanie tego samego dnia nadać przesyłkę kurierowi, dzięki czemu następnego dnia jest już dostarczona pod wskazany adres. Jeśli zamówienie jest złożone dopiero po południu, kurier odbierze od nas przesyłkę następnego dnia, więc w kolejnym dniu roboczym będzie już pod wskazanym adresem. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat realizacji Twojego zamówienia, zapraszamy do kontaktu z naszym BOK pod nr tel 22 436 66 66.

Jestem z Warszawy – kiedy zostanie dostarczona moje zamówienie?

Dla osób mieszkających na terenie Warszawy staramy się zrealizować transport jak najszybciej jest to możliwe. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 16:30, dostawę realizuje się już następnego dnia roboczego. Staramy się realizować nasze zamówienia w ciągu 1 lub 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie jest duże lub też część towaru jest niedostępna od ręki, dostawa może się nieco opóźnić, o czym oczywiście klient zostanie poinformowany za pomocą e-maila lub przez telefon.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Oczywiście! Klientów, którzy z niecierpliwością czekają na zamówiony towar, zapraszamy siedziby naszej firmy, która mieści się pod adresem: ul. Gierdziejewskiego 7 w Warszawie, w godz. 10-17. Bardzo prosimy w tym przypadku o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia dostępności całego zamówionego asortymentu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Twoje zamówienie jest realizowane praktycznie natychmiast po jego złożeniu. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której będzie potwierdzenie Twojego zamówienia. Jeśli zamówienie zostanie zaakceptowane, a forma płatności zostanie zadeklarowana, Twoje zamówienie przejdzie do ostatecznej realizacji. Po zrealizowaniu przez nas całego zamówienia, towar przekazywany jest do działu transportu, który dalej opiekuje się Twoim zamówieniem podczas drogi pod wskazany adres.

W jaki sposób zapłacić za moje zamówienie?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą przelewu na konto, posiadamy także opcję  płatności za pobraniem. W przypadku wybrania opcji naszej dostawy, masz możliwość zapłacenia za całe zamówienie gotówką u naszego kierowcy przy odbiorze towaru.

Anulowanie lub zmiana zamówienia?

W przypadku nieprawidłowego zamówienia, można bez problemu anulować go do momentu wysłania (z wyjątkiem artykułów na specjalne zamówienie). Jeśli towar zostanie już wysłany, nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeśli zamówienie zostanie źle złożone lub zamówisz jeden lub kilka niewłaściwych artykułów to zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszym BOK przez e-mail lub telefon. Na pewno postaramy się pomóc.

Kupiłem towar na fakturę - czy mogę go zwrócić?

Zgodnie z prawem jeśli naszym klientem jest firma posiadająca osobowość prawną lub osoba prowadząca działalność gospodarczą to w takim przypadku nie ma możliwości skorzystania z terminu 14 dni na zwrot towaru, ponieważ zgodnie z prawem nie jesteś konsumentem. Nasz sklep ma prawo do odmowy przyjęcia towaru, bo w świetle obowiązujących przepisów nie jesteś konsumentem tylko przedsiębiorcą. 
W ramach dobrej lub stałej współpracy wszystko jest możliwe. Zadzwoń do nas, a my postaramy się pomóc.

Kupiłem towar jako osoba fizyczna – czy mogę go zwrócić?

Oczywiście, że tak - ponieważ jesteś konsumentem. Polskie prawo gwarantuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Nie musisz przy tym podawać żadnego powodu, towar jednak nie może nosić śladów użytkowania, a także nie może być uszkodzony czy zniszczony. Jeśli z towarem były dodatkowo akcesoria, należy o nich pamiętać. Jeśli dany towar został przygotowany specjalnie dla Ciebie (na specjalne zamówienie), to niestety nie ma możliwości zwrotu takiego zamówienia.